Szakmai módszertani munkaközösségek

 

 

A Pedagógiai Program megvalósítása során végzett oktató - nevelő munka közös, minőségi, szakmai módszertani szervezését, stratégiájának kialakítását az intézményegységenként azonos fejlesztési igényű tanulók oktatását, nevelését végző kollégák által alkotott munkaközösségek végzik.

Feladatuk a formális és informális együttműködés erősítése a gyógypedagógiai munka során.

Szakmai - módszertani kérdésekben döntéseket hoznak, szakmai normákat alakítanak ki, programokat alkotnak, segítséget adnak az intézményben folyó nevelő és oktató munka tervezéséhez, szervezéséhez, ellenőrzéséhez.

 

Az intézményben működő munkaközösségek és vezetőik:

 

Munkaközösség

Vezető

1.

Gyógypedagógiai óvoda szakmai, módszertani munkaközössége

Sipos Beatrix

2.

Enyhe értelmi fogyatékos tanulók általános iskolájának szakmai, módszertani munkaközössége

Soltészné Rőthi Andrea

3.

Középsúlyos értelmi fogyatékos tanulók általános iskolájának szakmai, módszertani munkaközössége

Vásárhelyiné Vígh Edit

4.

Autizmus spektrum zavarral élő gyermekek, tanulók nevelését-oktatását végzők szakmai, módszertani munkaközössége

Barta Zoltánné

5.

Készségfejlesztő Iskola szakmai, módszertani munkaközössége

Kájel Árpádné Mokó Csilla

6.

Fejlesztő Nevelés-oktatást Végző Iskola szakmai, módszertani munkaközössége

Szabó Lászlóné

7.

Kollégiumi nevelők szakmai, módszertani munkaközössége

Székely József

8.

Környezetvédelem, sport és egészségnevelés

Hornyeczki Ádám