|

Szakmai módszertani munkaközösségek
A Pedagógiai Program megvalósítása során végzett oktató - nevelő munka közös, minőségi, szakmai módszertani szervezését, stratégiájának kialakítását az intézményegységenként azonos fejlesztési igényű tanulók oktatását, nevelését végző kollégák által alkotott munkaközösségek végzik.
Feladatuk a formális és informális együttműködés erősítése a gyógypedagógiai munka során.
Szakmai - módszertani kérdésekben döntéseket hoznak, szakmai normákat alakítanak ki, programokat alkotnak, segítséget adnak az intézményben folyó nevelő és oktató munka tervezéséhez, szervezéséhez, ellenőrzéséhez.
Az intézményben működő munkaközösségek és vezetőik:
Munkaközösség
|
Vezető
|
1.
|
Gyógypedagógiai óvoda szakmai, módszertani munkaközössége
|
Sipos Beatrix
|
2.
|
Enyhe értelmi fogyatékos tanulók általános iskolájának szakmai, módszertani munkaközössége
|
Soltészné Rőthi Andrea
|
3.
|
Középsúlyos értelmi fogyatékos tanulók általános iskolájának szakmai, módszertani munkaközössége
|
Vásárhelyiné Vígh Edit
|
4.
|
Autizmus spektrum zavarral élő gyermekek, tanulók nevelését-oktatását végzők szakmai, módszertani munkaközössége
|
Barta Zoltánné
|
5.
|
Készségfejlesztő Iskola szakmai, módszertani munkaközössége
|
Kájel Árpádné Mokó Csilla
|
6.
|
Fejlesztő Nevelés-oktatást Végző Iskola szakmai, módszertani munkaközössége
|
Szabó Lászlóné
|
7.
|
Kollégiumi nevelők szakmai, módszertani munkaközössége
|
Székely József
|
8.
|
Környezetvédelem, sport és egészségnevelés
|
Hornyeczki Ádám
|
|
|